Sunday 24 April 2011

Dua Kali Lima

Salah satu entri yang amat bermakna buat saya dari blog Dr Muhaya. sebab??semacam lebih kurang sama dengan saya yang kadangkala sedikit kasar dengan encik suami....:)


Entrinya adalah..."Peringatan Buat Para Isteri"...
Tidak mahu komen lebih lebih...tapi ada satu pengajaran berguna dalam entri beliau untuk saya, sementelah sekarang mata saya tengah sakit dan sebetulnya ada sesuatu hal yang membuatkan saya sedikit hangin dengan suami...


Tapi setelah membaca entri ini...saya terus pohon seribu keampunan dari suami...
Suami hanya mengekek sambil menambah....garang tak bertempat..ha ha ha!!!


"redha Allah bergantung kepada redha suami dan sebagai seorang isteri, hidup kita fokus untuk jadi isteri solehah."


 ....antara yang saya kutip dalam entri Dr Muhaya. 


NotaKaki : Sebolehnya akan usahakan menjadi sesolehah mungkin dengan suami....lap u laling!!!

2 comments:

  1. kadang2 bila da marah tu baru nak tersedar bila si dia da majuk2, haha. Peringatan pada akk jugak bahawa sabar dan redha itu penting, kadang2 culas.

    ReplyDelete
  2. yup..betul kak....nak LIKE sebenarnya..tp x boleh nak LIKE mcm fesbuk..hihi

    ReplyDelete