Tuesday 12 April 2011

Entri pertama Saya!!!

Salam....
Ini adalah entri pertama saya...sejak dari 2006..hepi ber"blog"ing utk diri sendiri...;p...
pastinya saya pasni lebih sibuk menghapdet dan membelek2 blog..haha...blog 2006 yg pernah saya create sudah saya lupa apa URLnya apa lagi passwordnya...hehe...smg slps ini saya akan menjadi seorang yang rajin menghapdet blog...:)
Credit utk bespren saya MakLin...dia yang selalu suh sy buat blog...katanya blh crita sal anak2...cerita itu dan ini..hurm..mulanya agak malas...tp ilham dan kerajinan datang sms saya dalam pantang..hihi...sambil menidurkan si kecil fawwaz..dan dek keboringan bila anak2 tido...terpikir nak buat blog sendiri...asyik baca blog orang jer...hihih....tp saya jenis x pndai mnulis..apa saya kisah???blog saya kan??

notaKaki : Tidak sabar untuk naik opis...so sy blh menuntut ilmu keblog'an dengan kawan2 saya...iaitu WIdura, Harlian a.k.a Maklin...dan juga Ibu Mikael...:)

1 comment:

  1. Muahaha.. ko memang best mak.. go mak! caiyokkk.. sentiasa update k.. aku tunggu tiap2 ari.. :D

    ReplyDelete