Thursday 28 April 2011

Rayhan yang Setahun

Alhamdulillah, Rayhan permata hati Mama dan Papanya sudah genap setahun.

Semoga Rayhan membesar sebagai anak soleh, penyejuk hati mama dan papa...

haih!!yang ni ke baby yg di rai?

makcik kameraman yg x profesional x th nk fokus apa...hihi**opsss...statement itu refer pd saya yer...;P

keee yang ni baby yg di rai??no no no....yg ni just 2month ok!!

kek yg sangat lemak berkrim disukai ramai...esp..MakLin....ibu gula of the year!!

yg ni pon aku x th nk fokus apa..haha

"sibuk betul makcik paparazzi ni"...kata cik safi...

haaa...yang ni la baby nyer....agak mengamuk disitu...tp mengamuk yg sgt sopan...hihi

Abang2 dan kakak2 yg meraikan Rayhan

tolong!!!saya bosan ngan makcik paparazzi ni....

rayhan yg cute!!!Hepi beday ye sayang!!


sekadar gambar....
Gambar tidak banyak...hihi..saya malu nak lelebih di majlis orang...:)
apa pon..makanan semua sedap sedap..
Tima kasih pada tuan rumah, sudi jemput kami....

NotaKaki: Semoga selepas ini...akan ada ramai lagi adik adik Rayhan...;P

6 comments:

  1. mak, sgt suke tgk rambut anak2 kamu... macam cowok2 ganteng gitew... teringat shila on 7... :D

    ReplyDelete
  2. haha..hasil tangan bibik from indon la tu...:)

    ReplyDelete
  3. tq auntie sha, masukkan gbr majlis rayhan kt dlm blog ni..besh2..

    ReplyDelete
  4. hehe..tu la..tp cket je gmbr sbb rayhan ngantuk...seb baik ngamuk pon ala2 jer...tetap sopan...haha

    ReplyDelete
  5. salam..
    sha, aku terjah blog ko..sury, mai ler kiter tuko2 link n follow yek hiiii

    ReplyDelete
  6. haha..bulehs...aku igt last dulu ada blog ms dok mmsc la...tp dh lupa url..haha....sila terjah dan follow yerk...

    ReplyDelete